SportsOnly

best free magento theme

Ga direct naar hoofd-inhoud »

Your shopping cart is empty

FAQ

FAQ -> Veelgestelde vragen aan SportsOnly

Levering & levertijd

Betaling

Retourneren

Annuleren

Ruilen

Garantie

 

Levering & levertijd

Wat is de levertijd van een product van SportsOnly?

SportsOnly probeert bij leveringen binnen Nederland uw bestelling binnen 3 werkdagen te bezorgen. Dit is echter afhankelijk van de voorraad en welke betaalmethode u kiest. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd. Producten die vanuit de Verenigde Staten besteld worden hebben een levertijd van 6-8 weken. U kunt ons altijd mailen (via info@SportsOnly.nl of 084- 870 04 30) met de vraag  of een product op voorraad is of wat de te verwachten levertijd is.


Ik heb mijn product van SportsOnly voor een bepaalde datum of zo snel mogelijk nodig, is dat mogelijk?

U kunt ons altijd mailen of bellen (via info@SportsOnly.nl of 084- 870 04 30) met de vraag of een product op voorraad is of wat de levertijd is van een product.


Brengen jullie mij op de hoogte over de dag wanneer mijn product wordt afgeleverd?

Ja. Wanneer het product bij ons verzonden wordt,  ontvangt u een email met de tracking gegevens van uw bestelling.


Is het mogelijk mijn product op een ander adres te laten afleveren?

Ja, tijdens het bestelproces kunt u een ander bezorgadres opgeven.


Is het mogelijk mijn product af te halen?

Ja, dat is mogelijk. Dit kan alleen op afspraak (tijdens kantoortijden) aan de Veenbes 9, 2291 NT Wateringen. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak. Ook kunnen wij een afspraak maken om producten op een wedstrijddag/toernooi of evenement te leveren, wanneer wij daar aanwezig zijn.


Wat zijn de verzendkosten van mijn product?

Voordat u uw bestelling doet kunt u via de site de verzendkosten berekenen.

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling goed aangekomen?

Bij elke correct verwerkte bestelling wordt een bestelbevestiging per mail naar u verzonden. Mocht je geen mail hebben ontvangen dan kan het zijn dat deze is je SPAM map terecht is gekomen of je hebt niet het juiste emailadres ingevuld. Is  de mail niet in de SPAM map terecht is gekomen? Stuur ons dan een email info@SportsOnly.nl en wij zullen de bevestiging nogmaals versturen.

 

Betaling

Hoe kan ik mijn product betalen?

U kunt bij SportsOnly betalen via Ideal, overmaken, Paypal (alle credit cards), Mister Cash, en Sofort.

 

Retourneren

Retourneren in 3 stappen:

Stap 1: Retourneer u artikel binnen 14 dagen

Stap 2: Stuur een mail aan info@sportsonly.nl en geef aan of u het artikel wilt ruilen of retourneren, vermeld hierbij het bestellingsnummer. Stuur bij retourneren de betaalgegevens om de betaling terug te boeken. Geef bij ruilen aan welk artikel u hiervoor in de plaats wil hebben.

Stap 3: Artikel onbeschadigd en in orginele verpakking versturen aan:

SportsOnly

t.a.v Retouren

Veenbes 9

2291 NT Wateringen

Kosten: SportsOnly zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.


Retourneren uitgebreid

Ik wil mijn product retourneren, hoe gaat dit in zijn werk?

Wanneer u uw product wil terug sturen, dan moet u dit binnen 14 dagen na ontvangst van het product doen.  Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele onbeschadigde staat en verpakking wordt teruggestuurd. De pakbon of de factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking. In opdracht bedrukte producten kunt u niet retourneren.

Alle annuleringen en retourneringen dienen schriftelijk (via info@SportsOnly.nl)  aan SportsOnly kenbaar te worden gemaakt. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. 

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat SportsOnly niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed.

U dient uw product retour te sturen aan SportsOnly, Veenbes 9, 2291 NT Wateringen.

SportsOnly zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

 

Binnen welke termijn moet mijn product retourneren?

U moet u product binnen 14 dagen retourneren.

 

Naar welk adres kan ik mijn product retourneren?

SportsOnly

t.a.v Retouren

Veenbes 9

2291 NT Wateringen

 

Wat moet ik meesturen wanneer ik mijn product retourneer?

Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele en onbeschadigde staat en verpakking wordt teruggestuurd. De pakbon of de factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking.

 

Wat zijn de kosten voor het retourneren van een product?

SportsOnly zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

 

Annuleren

Ik wil mijn product annuleren, hoe gaat dit in zijn werk?

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. 

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien SportsOnly reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Alle annuleringen en retourneringen dienen schriftelijk (via info@SportsOnly.nl) aan SportsOnly kenbaar te worden gemaakt. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. 

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan SportsOnly heeft gedaan. (Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. )

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen  14 dagen aan u terugbetaald

 

Tot wanneer kan ik mijn product annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op (via info@SportsOnly.nl of 084- 870 04 30) wanneer u uw bestelling wil annuleren. Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. 

 

Ruilen

Ik wil mijn product ruilen, hoe gaat dit in zijn werk?

Wanneer u uw product wil ruilen, dan moet u dit binnen 14 dagen na ontvangst van het product doen.  Als u uw product wil ruilen, dient u dit schriftelijk (via info@SportsOnly.nl)  aan SportsOnly kenbaar te worden gemaakt. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. 

Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele en  onbeschadigde staat en verpakking wordt teruggestuurd. De pakbon of de factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat SportsOnly niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed.

U dient uw product retour te sturen aan SportsOnly, Veenbes 9, 2291 NT Wateringen.

SportsOnly zal het nieuwe product direct na ontvangst van het geretourneerde product aan u  verzenden.

 

Garantie

Mijn product is kapot, wat moet ik nu doen?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geld de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Daarnaast gelden voor bepaalde artikelen fabrieksgaranties. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie kunt u vinden in de documentatie van het product.

Wanneer u uw product wil terug sturen omdat deze kapot is, dan moet u dit zo snel mogelijk na de constatering van de beschadiging doen. 

Alle  retourneringen dienen schriftelijk (via info@SportsOnly.nl)  aan SportsOnly kenbaar te worden gemaakt. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. 

U dient uw product retour te sturen aan SportsOnly, Veenbes 9, 2291 NT Wateringen.

SportsOnly zal zo snel mogelijk een nieuw product (hetzelfde of een soortgelijk product) aan u verzenden of de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.